בית בקליבלנד

מדריך איתור הזדמנויות השקעה: איך קונים בית מעיקול בארה"ב?

בתור רקע לקוראים נספר כי לאחר המשבר הפיננסי של 2008 היקף הנכסים המעוקלים שנמכרים על ידי בנקים אמריקאיים זינק בצורה חדה לאורך מספר שנים, בשעה שמעט מאוד קונים רכשו את הבתים הללו. כיום מספר ההזדמנויות הללו הצטמצם אך שווה לבדוק מפעם לפעם

הדרך למימוש הזדמנויות השקעה בנדל"ן דרך הבנקים בארה"ב היא מאתגרת ודורשת ידע, הבנה וניסיון, זאת בשונה מהתהליך מול מוכרים פרטיים בהשקעות נדל"ן בחו"ל. ברכישת בית מעיקול בארה"ב נדרשת מידה מסוימת של יזמות ויוזמה אישית. בסופו של דבר הדרך משתלמת מאוד ומאפשרת למשקיע להגיע להזדמנויות נדל"ן בארה"ב. ההזדמנויות שעומדות בפנינו הם איתור נכסים להשקעה, כשאלה המעוקלים נמכרים בארה"ב, במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק. אנחנו בפז גרופ, פיתחנו שורה של מוצרים של נכסים להשקעה, תוכלו ללמוד עליהם יותר בעמוד הבית שלנו.
בתור רקע לקוראים נספר כי לאחר המשבר הפיננסי של 2008 היקף הנכסים המעוקלים שנמכרים על ידי בנקים אמריקאיים זינק בצורה חדה לאורך מספר שנים, בשעה שמעט מאוד קונים רכשו את הבתים הללו. אין ספק שההתעניינות הגדולה של ישראלים לביצוע השקעות נדל"ן בחו"ל הגיעה בעקבות המשבר הפיננסי של 2008 כשהשקעות נדל"ן בארה"ב תוספות את המקום הראשון. במאמר קודם שכתבנו לפני מספר שנים הסברנו כיצד בנקי הקרקעות האחראים לשימור העיר מציעים לעתים נכסים להשקעה במחירים אפסיים. במאמר שכתבתי לאתר וואלה חדשות ב-2016 הצגתי מדריך טקסטואלי וכעת בחרנו להקדיש לכך סרטון שמופיע מטה.
משבר כלכליים ופיננסים מייצרים הזדמנויות רבות, גם כשהמשבר אינו פיננסי. מיתון כלכלי מביא למצב שבו יותר אנשים מתקשים לעמוד בהחזרי המשכנתאות. בשלב השני, הבנקים מגיעים עם הרוכשים להסדר והבתים מגיעים למכירה בשוק. אולם, כדי לרכוש נכסים מעוקלים במכירות פומביות יש לבצע בדיקות מעמיקות יותר, בהשוואה לבדיקות הרגילות. זמן מיתון הוא הנכון ביותר כדי להתחיל לבנות פורטפוליו של נכסי השקעה למטרת הכנסה פסיבית.

באלו אתרים אמריקאיים תוכלו לאתר הזדמנויות השקעה בנדל"ן, ממש בלי לקום מהכסא:

1. Artnet – האתר שהוא Auction House Directory, הוא מנוע חיפוש של ממש. הוא יאפשר לכם לחפש בתים לפי מדינות ואזורים שבהם תרצו לרכוש את הבית.
3. Foclosureהאתר כשמו כן הוא, מאפשר איתור של נכסים מעוקלים לפני שהם מגיעים אל השוק.
חשוב לזכור ששימוש באחד מהאתרים האלה לא פותר את המשקיע מביצוע בדיקות יסודיות בעצמו ובחינה מעמיקה של כל הפרמטרים בעסקה, בטרם יבחר לעצמו נכסים השקעה. הדרך הנכונה לאתר הזדמנויות השקעה בנדל"ן, לא עוברת בפשרות ועיגול פינות. עדיף שלא ללכת על עסקה, אם אין לכם מספיק זמן לבצע את הבדיקות הנוגעות לנכס.
בסרטון הבא מציג יועץ הנדל"ן יריב פז, את הדרך לנצל הזדמנויות השקעה בנדל"ן: מכתב המלצה מהבנק, ברוקר אמריקאי, ביד (הגשת הצעה משלכם לרכישת הנכס) ואינספקשן.

ובנוסף – מהם הדברים שחשוב שתשימו לב אליהם לב כשאתם רוכשים נדל"ן בארצות הברית דרך הבנקים:

 


לכתבה על כמות מכירות הבתים החדשים בארה"ב  לחץ כאן

להורדת המדריך המלא להשקעות נדל"ן בארה"ב    לחץ כאן

נשמח לסייע בכל שאלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן