כלכליסט: מחירי הבתים החדשים בארה"ב זינקו בשיעור 11.2 אחוז באוגוסט

על פי כתבה שפורסמה בכלכליסט, המסקרת את שוק הנדל"ן בארה"ב, ועל פי נתוני המאקרו בארה"ב,  נרשמה עליה חיובית של 11.2 אחוזים במחירי הבתים. נתון זה מתווסף למדד S&P קייסי שילר שפורסם השבוע כי מחירי הדירות בארה"ב בשיא של שנתיים

נתונים נוספים להתעוררות הנדל"ן בארה"בפורסמו היום בעיתון כלכליסט. על פי הכתבה מספר היחידות שנמכרו ביולי עודכן כלפי מעלה לקצב שנתי של 374 אלף יחידות – הרמה הגבוהה ביותר מאז אפריל 2010. לעומת אוגוסט 2011, המכירות זינקו ב-27.7% ונראה כי שוק הנדל"ן האמריקאי נמצא במגמת עלייה לאחר ההתמוטטות של 2006 .

עוד פורסם כי המחיר החציוני של בתים חדשים בארה"ב זינק ב-11.2% באוגוסט – שיעור העלייה הגבוה אי-פעם – ל-256 אלף דולר, המחיר הגבוה ביותר מאז מרץ 2007. בשנה שחלפה טיפס המחיר החציוני ב-17%. נתון מעניין נוסף הינו מלאי הבתים החדשים המוצעים למכירה, הנמצא בשפל של 141 אלף יחידות – ולפי קצב המכירות באוגוסט הוא יאזל בתוך 4.5 חודשים.

כמו כן אתמול ציינתי בבלוג כי מדד S&P קייסי שילר וכן מדד ביטחון הצרכנים נמצאים במגמת עלייה. על פי הכתבה, שהתבססה על נתוני מאקרו, שפורסמו שלשום בארה"ב, מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב עלה לרמה של 70.3 בעוד באוגוסט עמד על 61.3. ומדד קייסי שילר, שרשם גם כן עלייה חודש רביעי ברציפות.

לכתבה המלאה בכלכליסט לחץ כאן

למעבר לתשואה בארה"ב לחץ כאן

להורדה בחינם של המדריך לרכישת דירה בארה"ב לחץ כאן

נשמח לסייע בכל שאלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן