מרכז העיר שיקגו

למה להשקיע עכשיו בפרויקט יזמי בשיקגו עם Paz Group?

הפרויקט החדש של פז גרופ בשיקגו מגיע בתזמון מושלם לניצול משבר הקורונה. גופי השקעה גדולים, נאלצים למכור נכסים טובים במיקום מרכזי ובהנחה על מחיר השוק. פז גרופ, יחד עם משקיעים נוספים ובעלי הון מנצלת את ההזדמנות הזאת להשקעה תזרימית

מי שעקב אחר הפוסטים בבלוג שלנו, היה יכול להתרשם שהאסטרטגיה שהצענו למשקיעים שלנו לאור משבר הקורונה הייתה לרכוש בתים המושכרים לשוכרי Section 8. דמי השכירות עבור אותם שוכרים משולמים על ישירות על ידי הממשל האמריקאי, לכן, במשבר של אבטלה וחוסר וודאות, המשקיע מחפש השקעות שייתנו פתרון לבעיית תזרים המזומנים. מסיבה זו אנחנו מעדיפים השקעות עם הכנסה שוטפת ברמת וודאות גבוהה, מתוך חשיבה זו, בחרה פז גרופ לתת מענה בהשקעה מתאימה.

הסיבה לאסטרטגיה שבחרנו, נעוצה בחוסר הוודאות שמציב עימו משבר הקורונה, בחוסר וודאות אנחנו מעדיפים השקעה שתייצר כמה שיותר וודאות למשקיעים. אחת הדרכים הנכונות ליישם את האסטרטגיה הייתה פשוט לאתר באופן אקטיבי הזדמנויות, כמו למשל השקעות נדל"ן בשיקגו שמרבית השוכרים בדירות הם שוכרים שדמי השכירות שלהם משולמים על ידי הממשלה האמריקאי.

אחת האפשרויות הנוספות שיש בידי המשקיעים בתקופה כזו היא לבצע השקעות קבוצתיות באזורים שהם יותר מרכזיים. כך אפשר ליהנות גם מהשקעת פריים לוקיישן וגם משוכרים שלא מושפעים מהמשבר הכלכלי (סקשיין  8).

אז למה שיקגו?

בגלל שמדובר בפריים לוקיישן להשקעת נדל"ן, מה שמאפשר נזילות גבוהה וסחירות של ההשקעה. הדבר חשוב במיוחד למשקיעים לטווחים בינוניים שירצו למכור את ההשקעה כעבור 3-5 שנים.

שיקגו היא העיר הגדולה ביותר במדינת אלינוי והעיר השלישית הכי מאוכלסת בארה"ב. רבים מכם וודאי מכירים את שיקגו, בזכות קבוצת הכדורסל המצליחה של מייקל ג'ורדן משנות ה-90. נכון לשנת 2019 חיו בעיר 2.7 מיליון בני אדם. בעיר יש סצינת הייטק ענפה, סטארטאפים צומחים וחברות טכנולוגיה מעולות. כך שמשקל העובדים והתושבים בענפי הטכנולוגיה הולך ועולה. כמו כן, האוריינטציה הטכנולוגית של העיר מאפשרת גם לעסקים ולחברות בה להתמודד יותר טוב עם השינויים שכפה משבר הקורונה ולהתמודד טוב יותר בזכות כלכלת האונליין.

כשאנחנו מבצעים השקעות נדל"ן בקורונה, הרי ברור שנעדיף עיר שמתפתחת טכנולוגית על מנת שיהיו בה עובדים שמקומות העבודה שלהם ייפגעו פחות.

כיצד הקורונה יצרה הזדמנויות לרכישת נדל"ן מתחת למחיר השוק?

משבר הקורונה יצר אתגרים עולמיים ובעיקר צורך של גופי נדל"ן והשקעות בנזילות. כאשר חוסכים מכל רחבי העולם זקוקים לפדיון כספים מהיר, אז על קרנות השקעה לממש נכסים ולמכור אותם במחירים נמוכים יותר.

כאן נכנס היתרון של מי שיש להם הון פנוי להשקעה ושמצבם שפיר. באמצעות יזמים מנוסים כמו PAZ GROUP הם מתאגדים לקרן השקעה שרוכשת בניינים מתחת למחיר השוק ומשכירה אותם לשוכרי סקשיין 8 (שכאמור שכר הדירה שלהם משולם על ידי ממשלת ארצות הברית).

 

בניינים בעיר שיקגו, ארה"ב

השקעת הנדל"ן של פז גרופ ושותפים בשיקגו

סיפקנו את כל ההקדמה הארוכה וניתוח של סביבת המאקרו בשיקגו כדי להראות לקוראים ולמשקיעים את תהליך החשיבה העמוק, בטרם אנחנו בוחרים השקעות. כמו גם ללמד ולסייע למי שרוצים להבין טוב יותר השקעות נדל"ן בארצות הברית את המתודולוגיה ודרך הניתוח.

הבניינים בעסקה שנרכשים על ידי פז גרופ וקבוצת המשקיעים שלה

פז גרופ החליטה לרכוש יחד עם שותפים בכירים, 7 בנייני מולטי פמילי בשיקגו,  הממוקמים כעשר דקות ממרכז העיר.

  1. הנכסים ממוקמים בצמוד לאגם מישיגן ומאכלסים מעמד ביניים של עצמאים, עובדי צווארון כחול, אנשי סגל וסטודנטים של אוניברסיטת שיקגו.
  2. ג'קסון פארק הממוקם בשכונה נבחר למיקום בו עתיד להיבנות מרכז אובמה אשר יכלול קמפוס לימודים עצום, מוזיאון ומבנים נוספים לשימוש הקהילה.
  3. רכישת 7 בנייני מגורים מסוג "מולטי-פמילי" בשיקגו, בסמיכות לאזור Hyde-Park המרכזי, ולמספר אוניברסיטאות מובילות, במסגרת רכישת פורטפוליו אסטרטגי הכולל 37 בניינים באזור זה.
  4. רמת התפוסה בבניינים הינה מעל לשיעור התפוסה הממוצע בתת שוק זה – 92%, בשל רמת השיפוץ הגבוהה והייחודית הנמצאת הן בפנים היחידות והן בשטחים הציבוריים.
  5. רוב שכר הדירה מסובסד על ידי ממשלת ארצות הברית, מאפשר יציבות תזרימית לאורך זמן וודאות גבוהה לקבלת שכר הדירה גם במצבי קיצון, כדוגמת וירוס הקורונה.

אז איך מצטרפים?

ממלאים את הפרטים בחלונית מטה. נציג של חברת פז גרופ יחזור אליכם לתיאום פגישה, שבה תוכלו לשאול לעומק ולהבין היטב את ההגיון מאחורי ההשקעה. אז נשמח לראות אתכם במשרדים שלנו ולשבת על כוס קפה, ללא התחייבות עם אחד מנציגנו.

נשמח לסייע בכל שאלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן