בית שרכשה חברת פז גרופ למשקיעים בקליבלנד

תכנית התמריצים של ביידן עבור רכישת בית בארה"ב צפויה לתמוך במחירים

ביידן מתכנן תשלום של 15,000 אלף דולר שיועבר כהחזר מס וישמש כהון עצמי התחלתי עבור רכישת בית בארה"ב. התכנית, כמוה כסבסוד הניתן לרוכשי בתים ועתיד להביא לעליית מחירי הבתים בארה"ב

עוד לא יבשה העט על המסמכים האחרונים עליהם חתם נשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ וכבר הנשיא הנכנס, ג'ו ביידן, פועל. עם כניסתו לבית הלבן, ביידן מתכנן שורה של צעדים על מנת לעמוד בהבטחות הבחירות שלו, ולתמוך במעמדות הנמוכים, כפי שהבטיח, כדי לסייע להם ברכישת בית בארה"ב.

כמו בישראל, השגת הון עצמי בסיסי עבור רכישת בית בארה"ב הוא משימה מאתגרת, במיוחד כשמדברים על אוכלוסיות ממעמדות נמוכים. אוכלוסיות המתגוררות בדרך כלל באזורי C, שהם האזורים הכדאיים ביותר להשקעה שאפשר להשוות אותם לדירות פריפריה ישנות בישראל.

התכנית של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, היא להעניק 15,000 אלף דולר כתמריץ עבור רוכשי בית או דירה כתשלום של הון ראשוני. המסקנה המאוד מתבקשת היא שצעד כזה יביא לזינוק במחירים למעלה, אחרי שבשנת 2020, הם זינקו בשיעורים של 8%.

הממשל האמריקאי יגדיל את הסיוע לרוכשי דירה ראשונה

המטרה של הממשל האמריקאי היא לעודד אנשים לנטוש את החיים בשכירות, לטובת רכישת בית בארה"ב. התקבולים יינתנו בצורה של החזר מס למי שימלאו את דיווח המס השנתי שלהם, כפי שנהוג בארה"ב. על פי סקרים שונים שנערכו בארה"ב, עבור 37% מהנשאלים, הסיבה לאי רכישת בית בארה"ב היא היעדר הון עצמי מספק. הסיבה העיקרית לאי רכישת דירה (42%) הייתה הכנסה נמוכה.

בפז גרופ אנחנו מעודדים את הקוראים והמשקיעים להתעניין ובלינק הבא תוכלו ללמוד מה גובה ההכנסה הנדרשת לרכישת בית, לפי אזורים שונים בארה"ב.

מגדילים את היצע הבתים

הקמפיין של ביידן קורא להגדלת הבנייה למגורים. אחת המטרות הן לבנות עוד 1.5 מיליון בתים במהלך 10 השנים הבאות, כשהדגש של התכנית הוא בניית בתים לבעלי הכנסה נמוכה. נראה כאילו הממשל דואג במקביל גם לביקוש וגם להיצע, אבל לא בטוח שההיצע ידביק את קצב הביקושים, היות והיקפי הבנייה היזמית הם נמוכים למדי עבור האוכלוסיות שאליהן הממשל מכוון.

כחלק מהתכנית יוקצו 100 מיליארד דולר לקרן דיור שתשקם בתים, כלומר תשפץ ותחדש בתים שאינם ראויים למגורים ותחזיר אותם לשוק, כמו גם תהפוך אותם ליעילים אנרגטית.

איך לנצל את התכנית של ביידן כדי לרכוש בית להשקעה בארה"ב?

המסקנה הברורה מהתכנית של ביידן היא שהמטרה של הממשל האמריקאי היא שהמעמדות הנמוכים יהיו בעלים של דירות. אולם, החסם של הון עצמי אינו היחיד בדרך לרכישת בית בארה"ב. הגורם הלא פחות משמעותי הוא דירוג אשראי נמוך, או דירוג אשראי שלא מאפשר כלל רכישה של בית.

יהיו שיגידו כי מחירי הבתים בארה"ב עלולים לעלות שוב ולסכן את המשק האמריקאי בבועה חדשה. דומה לזו של 2006 או לא, רוכש בית להשקעה בארה"ב צריך להיכנס לעסקה מניבה שתשתלם דמי שכירות יציבים. כשיש תזרים מזומנים והתשואה משכירות אינה נמוכה, בעיקר אם מחירי הבתים יירדו בגלל משבר, הביקוש לשכירות דווקא יעלה ובתוך תקופה של כ-8 שנים יוכל רוכש הבתים להחזיר את עלות ההשקעה לכיסו.

התכנית של ביידן היא בוודאי גורם שיתמוך במחירי הבתים בתקופת הכהונה שלו שתארך 4 שנים לפחות ואף ייתכן ש-8 שנים. אחרי שאזרחי ארה"ב נבהלו מהכהונה של הרפובלינקים בממשל טראמפ, נראה שייקחו עוד שנים עד שארה"ב תרצה להתנסות שוב בתרחיש חוזר כזה.

לעוד טיפים לרכישת בית להשקעה בארה"ב: לחצו כאן

Summary
תכנית התמריצים של ביידן לרוכשי הבתים בארה"ב צפויה לתמוך במחירים
Article Name
תכנית התמריצים של ביידן לרוכשי הבתים בארה"ב צפויה לתמוך במחירים
Description
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, נכנס לתפקידו והכריז על תכנית למתן החזרי מס של 15,000 דולר, עבור אזרחים אמריקאים, בתנאי שירכשו בית או דירה ראשונים
Author
Publisher Name
Paz Group - השקעות נדל"ן בארצות הברית
Publisher Logo

נשמח לסייע בכל שאלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן