יריב פז, מנכ"ל ובעלים של פז גרופ ומומחה להשקעות נדל"ן מניב

איך להתמודד עם פחדים בהשקעות נדל"ן ובכלל בחיים?

בפרק 27 של הפודקאסט נדל"ן והשקעות אנחנו מאחרים את אריאל אברבוך, אחד המנטורים הכי טובים שאני מכיר להתמודדות עם פחדים. אז מאחר ואריאל עזר לי רבות בהתפתחות האישית שלי, רציתי גם לשתף אתכם את הידע והניסיון שלו

אחד הדברים שהכי מאפיינים את תחום השקעות הנדל"ן הוא התמודדות עם פחדים. ההתמודדות הזאת היא צורך חשוב בכלל בחיים ולא רק בהשקעות נדל"ן, כשאנחנו צריכים למכור למשל, יש לנו חשש או פחד מדחייה ואז אצלנו לעתים נוצרת האמונה שדברים הם בלתי אפשריים. התמודדות עם פחדים היא חשובה בכלל בנדל"ן שהוא תחום של אנשים, חשש ופחד יקלטו בצד השני ויבואו לידי ביטוי כחוסר ביטחון. לכן השקעות נדל"ן טובות מתבצעות עם חוסן מנטלי והכרת הפחדים שלנו.

כמעט בכל תהליך חדש שאנחנו יוצאים אליו, אנחנו מחפשים את הבטוח, המוכר, כל דבר שאנחנו עושים צריך להיות על פי דרישות הטבע האנושי, כמה שיותר דומה לדברים שעשינו בעבר. אם לא, מנגנוני ההגנה של הגוף מונעים מאיתנו לצאת למהלך, זה משהו הישרדותי, אבולוציוני.

לפרק 27 הבאנו את אריאל אברבוך, מייסד גישת שיווק אכפתי, בנאדם שפגשתי (יריב פז), במהלך ההתפתחות האישית שלי, במרוצת השנים שלי כמשקיע. למרות שכבר הייתי משקיע ותיק ומנוסה, מפעם לפעם עלו תהיות שונות. היו אתגרים כמו הופעה מול קהל, הרצאות בכנסים ומקומות נוספים לא מוכרים. הגישה של אריאל עזרה לי מאוד להתפתח.


אריאל מספר בפרק על הדרך שבה הכרנו ואיך הוא בעצמו התחיל לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל. ובכלל, כיצד אריאל בעצמו מסייע ומלווה עסקים בתהליכי צמיחה, מכירות וליווי עסקי. הוא סיפר על אמא חד הורית שהשתמשה בליווי שלו, ולפתע העסק שלה שגשג והרוויח. בתגובה אותה בעלת עסק החליטה לקחת צעד אחורה ויישמה פחות את הצעדים. הסיבה שזה קרה היא שפתאום הצלחת העסק שאבה ממנה עוד ועוד זמן והיא לא רצתה לסיים לעבוד לאחר השעה 16:00. כשאריאל הבין את זה הוא סייע לה להציב לעצמה גבולות וגם להרוויח יותר.

בנדל"ן לעומת זאת הדברים הם שונים, אין צורך בהתעסקות וגלישה לאינספור שעות עבודה. כשאתה משקיע את כספך ורוכש בית להשקעה בין אם הוא בארה"ב או בישראל, נדרשת מעט מאוד התעסקות, למעט הנחיות לחברת הניהול כדי לקבל החלטות לגבי שוכרים ותשלומים שונים.

נשמח לסייע בכל שאלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן