הפודקאסט נדל"ן והשקעות נדל"ן בארצות הברית

מדוע אי אפשר כמעט למצוא בישראל עסקאות נדל"ן מתחת למחיר שוק?

את הפוסט הבא שמגיע מפרק 23 של הפודקאסט "נדל"ן והשקעות עם יריב פז", אנחנו מקדישים לכל הנושא של רכישת נכסים מתחת למחיר שוק בישראל. בעוד שבישראל אין כמעט הזדמנויות כאלה, גודל השוק בארה"ב מאפשר איתור של הזדמנויות רבות ובהיקפים גדולים

מי לא רוצה לרכוש נכסים מתחת למחיר השוק? התשובה לכך טריוויאלית. אנחנו ישראלים ולא מעוניינים לשלם אפילו שקל אחד מיותר, עבורנו עסקאות נדל"ן צריכות להיות מבוצעות בהנחה המקסימלית. היכן שאפשר לחסוך ולנצל הזדמנויות הישראלים יהיו הראשונים לעשות את זה. אם נוסיף לזה את התחושה הסנטימנטלית סביב דירות בישראל שהן ממש נכס ריגשי, נקבל את המתכון המושלם, מדוע דווקא בישראל תתקשו מאוד למצוא דירות בהנחות גדולות על מחירי שוק. בישראל, אף אחד לא רוצה לצאת פראייר, זה בתרבות שלנו. לכן אנחנו מסבירים בפרק 23 של הפודקאסט נדל"ן והשקעות מדוע כדי למצוא נכסים מתחת למחירי שוק, עליכם לפנות לכיוון של השקעות נדל"ן ובחו"ל ובאופן ספציפי לשוק מספיק גדול כמו שוק הנדל"ן האמריקאי.


אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי למצוא בישראל דירות בהנחה על מחיר השוק? ראשית, אפשר ליצור קשר עם מתווכים שיש להם אינטרס לייצר כמה שיותר עסקאות וישמחו לשתף אתכם פעולה ברצון שלכם למצוא הזדמנויות. תוכלו מראש להגדיר למתווכים כי אתם מחפשים הנחה של 10%-15% על מחיר שוק ולבצע את העסקה במהרה ושאתם נזילים. אפשרות אחרת היא לאתר אחר דירות ירושה או למצוא דירות המוצעות למכירה מגירושין. פרק 23 הוא המשך ישיר של פרק 22 שבו דיברנו על עסקאות אקזיט בנדל"ן ומדוע בישראל כל כך קשה לעשות עסקאות כאלה.

בעוד שבישראל קשה למצוא דירות מתחת למחירי שוק, בארה"ב זוהי משימה הרבה יותר פשוטה, באופן יחסי, אחרי שמתגברים על המחסום הפסיכולוגי. יש לכך כמה סיבות. ראשית, ארה"ב היא מדינה ענקית והסיכוי לאתר בה הזדמנויות הוא הרבה יותר גדול מבחינה מספרית. תחשבו על זה ככה, מתוך עשרות מיליוני בתים פרטיים מסוג סינגל פמילי, יהיה קל הרבה יותר למצוא כמות גדולה של כאלה הנמכרים בהנחות משמעותיות. מוטב יהיה שמי שמעוניינים לרכוש בית בארה"ב, בין אם במחיר שוק, או לא, יקראו את מדריך שהכנו בנושא, בטרם יקבלו החלטה.

סיבה נוספת היא שבארה"ב, בניגוד לישראל, הבעלים של הנדל"ן רואים בו כסחורה שיש לה שוק. ממש כמו מלפפונים ועגבניות, בעוד שבישראל, רואים את הנכסים בצורה שונה, ממש יש אליהם רגש סנטימנטלי. אחת הדוגמאות שאנחנו מעניקים בפרקים, מדברת על הדרך של פז גרופ לאיתור נכסים הנמכרים מתחת למחירי שוק. כמעט כל משקיע עם מעט יוזמה יכול לנקוט בדרך דומה, אך הוא יידרש לאקטיביות רבה כדי לאתר את אותן ההזדמנויות.

פז גרופ מפעילה מוקד בפליפינים שמוציא שיחות טלפון, על פי רשימות פומביות לחלוטין ושנגישות כמעט לכל אחד, על זוגות שעומדים למשל בפני גירושין, מקרים של ירושה, פטירה, או מקרים אחרים שעשויים להעיד על אפשרות למציאת נכס מתחת למחיר שוק. המוקד שלנו מחייג לאותם זוגות מתגרשים ובודק איתם, האם הם מוכנים למכור את הנכס שלהם. בדרך כלל כאשר הם מוכנים אז מדובר על עסקת נדל"ן בארה"ב שנרכשת בהנחה משמעותית על מחיר השוק.

נשמח לסייע בכל שאלה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן